Wednesday 21 September 2011

这几天……

不知不觉,
嘉全已走了差不多两个星期了。
他刚开始作工了,
但说被上士责骂,
因为还不习惯新的环境。
加油吧,
你是行的!

这两个星期内,
发生了好多事。
我也懒惰再提了....

但最令我感伤的是,
我刚刚在微薄看到
宏盛说:
“知道吗?再过不到一个月的时间,我就要和UCSI说再见了,很难想像到时是如何的心情,我会很舍不得这里的。”
看了他这番话,
我差一点流眼泪!
我当时以为他要回国了,
但后来他说来不及买机票了。

虽然他还会留在大马做CO-OP,
但他都不在UCSI了。
虽然不舍得他离开,
但毕竟他还是要离开我们,
追求自己的梦想……


可能我把他当成我哥哥了,
因为这种感觉就像我前几年,
看着我姐姐,
踏上火车离开大马,
眼泪也渐渐流了下来。
不知几时还会见到她……


虽然宏盛还没走,
但我知道时间不多了……


好好珍惜我们剩下的时间吧……





2 comments:

  1. Joe Hahn..dun cry! I know ur tears will come out easily..be strong! You got so many other people that can be your best friends in UCSI! You still got AFSA Committee, members and friends to enlighten your days and futures in UCSI! Be tough, BE STRONG! Study SMART and achieve success for you future! I KNOW YOU CAN DO IT!!! It is not like the end of the days..who knows, one day u get a chance to meet him, jia quan in the future, u visit his place or even have a business partnership together..it's all about future..so study SMART! :)

    ReplyDelete